tisdag 15 maj 2012

SLITIG men ROLIG HELG

Jag vill börja med att gratulera alla som startade på vårat inofficiella jaktprov i helgen och naturligtvis ett STORT grattis till alla som gick till pris och ett speciellt stort grattis till Eva med Katja som fick en tvåa och blev bästa hund i NKL. Himla kul tycker jag, och det var så lite som gjorde att hon inte fick ett första pris. 


Jag vill tacka våran trevliga domare Jan Jönsson och alla våra funktionärer och medhjälpare  Eva, Lasse, Janne, Jan-Erik, Kristina, Eva och Johan. 


ETT GÄNG GLADA DELTAGRE
PRISTAGARNA MED DOMAREN I MITTEN
 Jaa för mig blev det en slitsam helg men naturligtvis också kul när man ser att allt fungerar, jag körde färdigt all reklam i går så nu är det väl många ute på landsbygden som han ringa och klaga i går morse att dom inte hade fått någon reklam, tror ni mig inte.... jo då, det är sant.


En superglad Eva med Katja
Lilla Nova 9v är Katjas och Evas nya lilla polare,
 som kanske en dag kommer att bli lika
duktig som sin plastsyrra Katja.
Matilda och Nova.
Två sötnosar.



Om ni vill se små gulliga golden valpar kan ni gå in på DELINDAS hemsida och gå in under valpar.  www.delindas.se







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar