torsdag 10 maj 2012

MYCKET NU

Nu är det mycke i mitt huvud, jag håller på att förbereda till jaktprovet vi ska ha nu på lördag, jag har en hel lista med saker som ska med, termosar, korv, party tält, bröd, bestick, tallrikar, dricka, gasolspis, bord med meraaaaaa........... 
I veckan har jag skrivit katalog, gjort diplom och i morgon ska jag göra korvgryta bre mackor och tjecka av allt och in med det i bilen, så det har inte funnits tid för så mycket annat.


LOPPAN PÅ KÖKSBORDET
Jag vill i alla fall visa hur det kan se ut när man kommer hem, vart hundarna kan ligga och sova, det är i alla fall inte där dom ska ligga. Det roliga är att Loppan som är med på bilden bara lyte lite på huvudet och konstaterade att jag kom hem och så la hon ner huvudet i gen och slöt ögonen och fortsatte sova och jag kunde lugnt gå och hämta kameran.


Jag åter kommer nästa vecka för jag lär väl inte hinna fundera på att skriva något mer den här veckan.


Trevlig helg alla hundfolk, okay då alla ni andra också:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar