måndag 7 maj 2012

FULLMÅNE

Jaha då har man slitit en helg igen, men jag var hemma ovanligt tidigt i går 22,30 och det är ju himla skönt. Vilken fullmåne det har varit och jag som är mån kärring sover ju ferbenat dåligt då men å andra sidan är det lätt att köra reklam för jag är himla pigg så jag körde till 05,30 på söndags morgonen men tyvärr blir ju hela dagen upp och ner när man är vaken hela natten, men tänk så himla underbart det är att få följa solen upp och inte en människa så långt ögat når bara fåglarna som låter. Dom få gånger jag är uppe hela natten så där så är jag tvungen att stanna bilen en stund och kliva ur och bara njuta av stillheten och solen.

Helgens skörd av bilder


Utanför Virsbo
Utanför Fagersta
Semla utan för Fagersta
Hedemora 23,30
Morgon dimma utanför Låmgshyttan
Morgondimma Stjärnsund
Morgon dimma Stjärnsund
Morgon dimma Stjärnsund
Frost
Frusen vattenpöl
Knipa? Horndal
Knipa dyker
Knipa dykt
Bävergnag 05,20 Näs














4 kommentarer:

  1. Tack å bock... Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lillemor Zetterberg7 maj 2012 kl. 18:37

      Helt fantastiska bilder. Härligt att även se Supermånen. Hos oss var det mulet.

      Radera
    2. Tack. Här var det helt klart och frost på natten så det var stämningsfullt med fullmånen som lyste upp.
      Monica

      Radera