lördag 3 mars 2012

Lady min pärla

I bland undrar jag varför jag håller på med hund, jag vet varför men när någon blir gammal, sjuk eller båda delarna så tänker jag att varför håller jag på med hund.
Lady, min pärla har mått lite illa i dag inget konstigt sånt händer i bland med alla hundar, men innan jag skulle gå och lägga mig fick jag för mig att antingen har hon något som retas i halsen eller så har hon ont i halsen, hur som helst så gav jag henne en hård brö bit med mycket smör men hon ville inte ha, inte likt henne. Tänderna o tandköttet ser bra ut men så öppnar jag munnen vrider upp huvudet för att se längre ner och upptäcker en stor knöl uppe i gommen mot tandköttet, nu tror jag inte att det är det som är orsaken till illamåendet men ändå. Varför håller jag på med hund?
Lady hösten 2011


2 kommentarer:

  1. Maria Johansson3 mars 2012 kl. 16:43

    Nej, nej, NEJ!!!!!!!!!!!!
    jag önskar jag kunde göra något....ring om du behöver prata <3

    SvaraRadera
  2. Tack....det önskar ja med.

    SvaraRadera