fredag 23 mars 2012

Träning,Lysmask,Fika och en liten Historia

KATJA I FULL FART
Nu var det några dagar sedan jag skrev igen men det har ju plötsligt blivit vår,om jag nu ska skylla på något. Egentligen har jag ju mer att skriva om nu än den mörka årstiden men det blir liksom andra prioriteringar. 


I dag har dom tre musketörerna tränat vi skulle väl ha varit tre till men dom föll på målsnöret allihop, förkylda hela bunten (undra va dom har gjort), krya på er.


GULLAN OCH CHIPPEN LÄNGTAR UT


Gullan hon går någorlunda bredvid mig, sätter sig ok MEN tame sjutton hon kan sitt stanna kvar, envis som en rö gris, naturligt vis har hon väl inte helt förstått vad jag kräver av henne MEN hon har ju inte tid att lyssna heller så frustrationen är nog lika stor hos oss båda men skam den som ger sig, matte är lika j.... envis hon också.


Det tråkiga eller.... inte är att det är bara jag som tar kort,
 tråkigt-lite kort på mina egna hundar.
 bra- jag slipper va med på bild;-)










Nu vill jag presentera Eva lysmask med Katja, hon lyste upp skymningen med sina hund tass reflexer.
SNÄLLA MATTE
När vi var fulltränade tog vi en fika hemma hos Eva och snackade om ditt o datt. Till Ellas förtret blev det inga smulor över till henne trots ihärdiga försök.







Jag vill avsluta med en rolig/gullig historia som hände i går.Matilda och jag var till Västerås i går och innan vi åkte hem var vi in på en hamburger restaurang, och i kassan står en ung kille med smil gropar, glada ögon och trevligt leende och dessutom lät han trevlig, äh va sjutton hakar det va en skit snygg kille helt enkelt.
Hur som helst vi blev serverade maten vid bordet och han säger till Matilda " och här har vi maten till prinsessan"(att han inte sa det till mig). Efter att han passerat några gånger lutar sig Matilda över bordet och viskar och pekar lite diskret. " mamma, jag tycker att han är fin" och jag viskar tillbaka " det tycker jag också. Jag blev då full i skratt för jag hade inte räknat med att få höra det av henne, men han hade nog det där lilla extra, ni vet, det...
Go natt allihop, vi hörs nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar