torsdag 15 mars 2012

DATA KÄRRING

Jaa ni, i går målade jag hyllplan för fulla muggar och trodde väl i min enfald att jag också skulle hinna sätta upp dom men hur man än beter sig så tar allt ting så mycket längre tid än vad man tror, såå, så bidde det inte, men men dom står väl kvar till nästa vecka.


I dag har jag varit data konsult eller webbkärring eller nått sånt, hursomhelst så har jag hjälpt mina novisa hm förlåt inte så kunniga vänner med att lägga in kort och mejla kort och lite sånt där, får väl se om jag får något kort på mejlen? Jag passade också på att knäppa lite kort på Lenas valpar ( www.woodandwater.se ) som jag ska sätta in på hennes hemsida i morgon, men jag smyger väl med en bild här också för valpar är ju rätt söta. Anette som har www.delindas.se var också med i dag och hon har förutom Golden en liten utböling som heter Ella, inte nog med att hon är fel sort, fel färg och dessutom krullig så är hon rätt söt hon med.   

Vi blir 3v. på lördag
                           
Ella Lagotto

                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar