torsdag 8 mars 2012

Dagarna går

Redan Torsdag och jag har inte skrivit ett pillidutt, först kände jag mig ganska avslagen efter upptäckten i Ladys gom och sedan har dagarna rullat på. Ladys illamående var bara den dagen tur nog men den relativt stora knölen känns ju inte kul men men man får väl bara acceptera men det är alltid jobbigt. Det är konstigt men vissa hundar fastnar så himla nära hjärtat och Lady är en sådan hund.


I går var jag på styrelsemöte och svängde förbi Lena på vägen hem som har kennel Wood and Water och tittade på hennes små korvar, det är väl inte så mycket att se när dom bara är 1 1/2 vecka men visst söta är dom ändå. gå in på hennes hemsida och titta på dom små liven www.woodandwater.se.






Jag blir ju lite sugen på att ha en valpkull men jag måste ögonlysa Gullan och om allt är ok så blir det nog en kull nästa år på gulligull.




Jag har en slit och släng kamera med mig när jag kör reklam och i helgen lyckades jag få några härliga bilder.







                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar