söndag 5 augusti 2012

FOLKPARK

För ett par helger sedan var jag på 80 tals fest på sveboäng och hade en väldigt trevlig kväll fylld med 80 tals musik och tidsenlig klädsel och att va på det stället gjorde ju inte saken sämre, för det var ju i folkparkerna man va när man va ung,
(usch vad gammal jag lät nu)
Fest fixarna, Lena och Maria






Jag måste ju säga att det är tråkigt att nästan allt folkparks liv har försvunnit, för hur det än är så är det en speciell känsla att vara på folkparks uppträdande.
När jag körde reklam i natt så var jag i Stjärnsund och dom har någon folkmusik festival där i helgen och det hade väl varit nå hålligång på deras folkpark och när man ser dom färgade lysena i mörkret så ger det en speciell känsla. När jag passerade förbi höll dom på att plocka i hop men jag försökte att få något kort men jag kom inte till så bra i från vägen men jag tror att de flesta har minnen och känner känslan trots dåligt kort.





1 kommentar:

  1. ÄLSKADE VERKLIGEN ALLA FOLKPARKER FÖRR....HAR ALDRIG VARIT NÅN KROGMÄNNISKA.....FÖR MIG VAR DET BARA DANSEN SOM GÄLLDE.....MYSIG BILD FRÅN STJÄRNSUND MONICA....FÅR NOG SOM DU SÄGER BÖRJA MÅLA DOM TREVLIGA FOLKPARKERNA

    SvaraRadera