onsdag 29 augusti 2012

BILDER FRÅN REKLAM KÖRNINGEN, AUGUSTI

 Då börja Augusti lida mot sitt slut och helt plötsligt börjar det bli höst. Nog känns det lite vemodigt när man ser flytt fåglarna bära i väg söder ut men samtidigt som det är tungt när hösten kommer är det mysigt när man har kommit in i Oktober när riktiga mörkret har kommit och man kan börja tända lite ljus som höjer mys faktorn. 

För 24e året i rad bär det av till Hallstahammar i helgen på Golden Retriever klubbens Dm, det är nog årets höjdpunkt, "alla" golden tokiga västmanlänningar samlas till två dagar fyllda med utställning, lydnad, apportering och inte att glömma, trevligt umgänge med lika sinnade och supen på Lördagskvällen.
På fredags kvällen förväntar jag mig att alla där ute dansar sol dansen så att vi får en fin helg.

Här kommer lite bilder som jag tagit på mina reklam rundor i Augusti. 

Långshyttan
Långshyttan
Hinshyttan
Längshyttan


Utan för Norberg
 Jag körde en extra runda och då passerade jag och Matilda, Pia vid deras sommar hus som ligger vid sjön och när vi hälsade på så fick jag dom här härliga bilderna.









 Ha det gott, vi hörs efter Dm;et, kom i håg sol dansen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar