torsdag 26 juli 2012

BILDER

Tjena jag heter Tutan och jag vill bara visa lite bilder från Storfjäten med omnejd och på några av oss hundar. Först vill jag visa hur man var tvungen att åla runt emellanåt för att hålla knotten borta, det är jag Tutan som demonstrerar ålningen.


Sedan kommer två bilder på fjätfallet, inte så stort men himla fint.



 Det här är Kola min halv moster som är 11år

och det här är Maja, brylling eller nåt sånt, typ.

Blommor, vad det är för något lär jag nog fråga mina brorsors husse, han är sån där natur mu.. kännare, han vet säkert.

Harundsjön med Nipfjället i bakgrunden. 

 Trädet är i alla fall en björk men vad skägget och fjärilen heter har jag inte en aning om, ett jobb för Maltes och Moltas husse.

Baksidan av Nipfjället, kolla in snön det är ändå juli och har regnat en hel del.


 Sömlingshågna, det är inte snö men solen låg på så det ser nästan så ut.

Jag avslutar med en bild på min knäppa halvbrorsa Mendo, han har själv lyckats lägga dit kudden.

Voff på er alla,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar