lördag 4 februari 2012

VALET OCH KVALET

Ja ha nu har jag funderat färdigt, jag behåller bloggen och och döper om den till Ludde med vänner och hoppas att det ska gå lättare att skriva om det inte bara handlar om Ludde.
Iden till Luddes blogg blev ju tack vare att han hittade på så otroligt mycket tok men han har ju faktiskt lugnat ner sig han också och det tok han gör i dag är sånt han gör varje dag som att sno allt som har det minsta med mat att göra som bestick, glas stekpannan you name it, och inte att förglömma så rymmer han lite då och då, men det är inte så kuliga saker att skriva om hela tiden så nu byter jag inriktning, med andra ord, bloggen kommer att kunna innehålla det mesta.
Så nu ni, om jag inte kommer att skriva något tar jag bort den.
Tack och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar