tisdag 21 februari 2012

HUVE UNDER ARMEN

Nu har det hänt två gånger på ganska kort tid att ja har tagit hel fel. 
Alltså, för ett par veckor sedan ringde jag till Kristina och talar om att Matilda är sjuk och jag måste jobba som vanligt på helgen så jag hinner inte komma i kväll, det blir tyst i andra änden och sen frågar hon, vad ska du komma på?  vårat årsmöte svarar jag, då börjar hon skratta och säger, lilla gumman det är inte förrän nästa helg. Det sluta med att jag inte kunde komma ändå för den helgen blev jag sjuk.
Nästa grej hände typ alldeles nyss, Golden Nytt låg på bordet och jag tog för givet att det var den nyaste, jag bläddrar snabbt igenom för att se annonsen jag hade satt in och hittar jaktprovs annonsen och ser att dom har skrivit fel datum förbenat, eller är det jag som har skickat in fel. Det här måste utredas, fort på med datorn letar reda på mejlet med annonsen. Ser att Jag Minsann skrivit rätt datum, ringer åter igen till Kristina, 
Har du sett annonsen? nä jag har inte fått tidningen och då börjar jag titta på framsidan av Golden Nytt och vad tror ni det står Nr 1 2011.
Förvirringen börjar tidigt på en del.
Tack å hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar