fredag 7 juni 2013

LÄÄÄÄÄÄÄNGE SEDAN OCH EN NY STJÄRNA PÅ HIMLEN

Jo nu var det väldigt länge sedan, men men det har inte riktigt varit min vår i år, och sedan började jag med mitt projekt med en foto hemsida och det var inte det lättaste. För att hitta ett webbhotell som jag tyckte passa och sedan att hitta ett program som jag kunde sätta vattenstämpel på mina bilder tog en himla tid.
Det blir ju inte så fint med en vattenstämpel men när jag började rota i det här med bilder läste jag på flera ställen att folk hade hittat sina bilder på andras hemsidor och till och med att andra försökte sälja deras bilder, så då kände jag att jag i alla fall ville försvåra för den som försöker.
Nya hemsidan heter www.myphotocorner.weebly.com

Ladys sista dag 11/5
Min älskade Lady har fått sluta sina dagar och blivit en stjärna på himlen, hon hade allt som en golden ska ha, hon va en riktig pärla som.... Näää jag fixar inte det här, ni får gå in och läsa berättelsen om Lady senare på www.bondvischans.se när jag klarar av att skriva om henne.

5/2-13 i väntan på snöfall
Äntligen
Lady i tre års åldern.




Kram på er vi syns och hörs både här där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar