tisdag 11 juni 2013

EN ROLIG HISTORIA

En lördag kväll för inte så länge sedan när jag var ute och körde reklam, det var en extra linje i ett villa område i Fagersta. Klockan var väl sådär halv ett på natten och jag satt och pratade med min nattsuddare till mamma och får se en polisbil som kommer emot mig. Jag säger till mamma att nu är det nog mig dom ska kolla upp, nää varför tror du det säger mamma, joo för att nu har jag en bakom mig också, säger jag, så börjar vi skratta bägge två. 
Den ena polisbilen stannar och bara tar ner rutan, (för dom hade väl upptäckt att jag bara körde reklam) och frågar om jag hade sett någon bil i området, för dom hade fått in en anmälan om nå misstänkt fordon? Nää, joo men bara en taxi bil, men vad ska det va för bil då? En vit skåp bil med tre extra ljus på taket, svarar polisen. Då skrattar jag så nästan tårarna rinner och piper fram att det måste ju va mig dom menar, polisen skrattar han också och sen funderar vi över hur dom kunde anmäla mig som misstänkt inbrottstjuv, dom måste ju både ha sett och hört att jag la i alla lådor.

Kanske inte någon jätte rolig historia så här skriven men skratta gott gjorde jag verkligen då.

Ni kan ju i alla fall få lite fina kossamu bilder.

Kram på er





Gör om det om ni kan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar