tisdag 2 mars 2010

Fortfarande Förkyld

Träning är det dåligt med för min förbenade förkylning vill inte släppa taget, huvudet känns som det skulle gå i bitar men men vi har ju varit förkylda till och från sedan M började hos dagmamma i augusti. En vända i december när jag var ordentligt förkyld ringde jag till distriktet och sa "det här kan inte vara normalt nu har vi varit sjuka till och från sedan i september" vad tror ni jag fick för svar när hon fick höra när M började hos dagmamman? Hon bara skrattade och sa ja ja det här får ni stå ut med ett halvår till, så nu i mars har det gått ett halvår så i april får jag väl anta att vi blir förkylningsfria och att vi då har haft alla barn bacillusker så vi klarar oss i fler år, ha ha.

Var tror ni jag hittade Loppan i dag? Jo hon låg och sov på köksbordet och hon sov djupt hon hörde inte ens att jag kom in i köket, det är inte första gången jag hittar henne där men det brukar inte hända när jag är hemma.

Jag släppte ut hundarna och gick och la mig i soffan en stund och somnade troligen för jag vaknade av att det var kallt och glömmer jag att låsa dörren så öppnar Ludde dörren trots att den går utåt. Jag vet inte hur många gånger han har öppnat dörren så att dom andra får gå in medans han själv vänder och går ut igen, det ser ganska kul ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar