torsdag 14 mars 2013

LUFTEN GÅR UR....men några bilder på Lady o Gullan

 Jaa nu var det länge sedan igen..... men luften går liksom ur en när det blir för mycket. 
Förkylningar, förkylningar, magsjuka och åter lite förkylningar men nu hoppas jag att vi går åt rätt håll.
Å tidigare har det varit hundarna och Gullan är fortfarande ett oskrivet kort, jag ska och måste ta om två blodprover på henne men jag har liksom inte orkat få veta, för om dom fortfarande ligger högt så är risken väldigt stor att hon har någon form av skelett cancer.

Det har gått över en månad sedan Tutan och Moltas flyttade till stjärnorna och jag behöver väl inte säga så mycket mer än att det är tomt utan Tutan. Moltas matte och husse känner det samma.

Nu till helgen bär det av på Golden klubbens sektionsdagar, det brukar vara trevligt att träffa andra golden tokar från hela Sverige men det värsta är eller det bästa jag vet inte riktigt men det är att det känns som man inte gör något annat än äter ;-).

Trots sjukdomar på både två å fyrbenta har jag knäppt lite kort såå varsegoa.


LADY i väntans tider,
men det är ju bara massa små fjutt.
Äntligen lite rejälare.......
som man kan hoppa efter.

                       

Gullan i full fart. Spana in tassarna inte
en enda i backen.



Go Natt

okej då, ett par fågel bilder också sen är det natti natti.

Ängelsberg 10 mars 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar