söndag 22 april 2012

sektionskampen - VARG - drömmar


LUDDE

I torsdags tränade vi inför sektionskampen nere på kvarnhagen utanför Kolbäck och det var kul att det kom så pass många och ännu fler kommer nog på tisdag, så vi kommer nog att få i hop två lag, kul kul. Jag hade Ludde med mig och han hade glömt att ta ur öronpropparna, visst han kom när jag ropade och han stannade när han skulle men han va liksom i sin egen värld, men vi tar väl nya tag på tisdag. 
 
När jag åkte hem från träningen i torsdagskväll, vet ni vad jag såg då? Jo jag såg en varg. Den kom travande rakt i mot mig, mitt i vägen, jag upp med kameran men det var för mörkt. Hade den stått stilla så hade det funkat för jag hade hellysena rakt på den och den var inte långt i från mig. 
Tyckte jag att det va kul att se en varg? Ja
Tycker jag att det är kul med varg? NEJ
Ska vi träna sök nu så lär man väl stå kvar ute på söket, för jag litar inte på gråben.


Drömmar har man många och dom varierar men just nu önskar jag att jag hade många tusenlappar över till ett ljusstarkt zoom objektiv för mitt billiga zoom objektiv kräver sol, eller åtminstone klart väder för att det inte ska bli grynigt. Jag lär väl få fortsätta drömma om inte jag vinner pengar eller att man hittar något begagnat, men det kostar nog för mycket ändå.

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar