fredag 11 februari 2011

LIGG

Ludde hade äntligen lärt sig ligg och han provade det i alla situationer, när jag stannade så la han sig, när jag sa sitt så la han sig, ja han provade i alla situationer. Han tittade upp på mig alldeles trekantig i huvudet  och väntade på berömmet som inte kom, j...a  kärring nu har hon tjatat ligg så länge och nu passar det inte längre fast jag lägger mig jätte snabbt, och det här var ju ett ganska kul problem ända tills jag kom på mig själv att man gör så himla mycket tok när man tränar, man vrider lite på en axel, nickar med huvudet, niger till lite med knäna jaa ni vet man gör väldigt mycket tok man inte tänker på.


Jag kom nämligen på mig själv i dag, varje gång jag sa ligg åt Ludde så bockade jag mig lite framåt och det fick ju den konsekvensen att nu får jag börja om från början och det var inte lätt, för fy fasen vad det är svårt att bryta något som man gjort en tid  och jag fick verkligen skärpa mig, jag funderade ett tag på att sätta ett kvast skaft i ryggen men jag hade inget att tillgå så det var väl bara att köra på ändå. 

När jag stod rakt upp så kunde inte Ludde ligg längre, han som har provat det i alla situationer, så nu börjar vi om från början, både Ludde och jag.


Lady Ludde son

1 kommentar: